Thursday, May 17, 2007

Η CHRISTINA AGUILERA ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΩΝΗ ΣΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΖΑΓΟΡΑΙΟ



ΕΙΧΑ ΕΝΑ ΡΙΓΕ ΣΑΚΑΚΙ


Είχα ένα ριγέ σακάκι διπλοσταυροκουμπωτό

το φορούσα με μεράκι σαν ερχόμουν να σε δω

Τώρα κρέμεται στο ράφι ξεχασμένο κι ορφανό

το παλιό ριγέ σακάκι μου το διπλοσταυροκουμπωτό


Ξεχασμένη ξεγραμένη μες στο ράφι όμως μένει

κι η μεγάλη μας αγάπη αγκαλιά με το σακάκι μου

το σταυροκουμπωτό το διπλοσταυροκουμπωτό


Κάθε μέρα μου γκρινιάζει η μανούλα μου γι αυτό

θέλει λέει να το δώσει σε κανένα πιο φτωχό

μα δεν ξέρει πως για μένα είναι άγιο φυλαχτό

το παλιό ριγέ σακάκι μου το διπλοσταυροκουμπωτό





ΝΤΕ ΛΑ ΜΑΓΚΕΝ


Έ ντε λα μαγκέν ντε Βοτανίκ,

άλα πι και φικέ ξηγιέτ'

α λε λεπτίκ.


Στα ντε μπουζουκέν

ντε καμπαρέ,

άλα ντε δικό μας ο καρέν.


Άντε λα φουμέντο

και μαστουριόρε

με τε γκομενέτε ο τεκέ

και η Αγγέλω πατημέντο,

φλόκο ντ' αργιλέ.


Έστε μάγκας,

έστε μπελαλίκ,

λα ντε Βοτανικό ο πιό νταήκ


κι έντρεμεν

ντρε κάργα ντε μαγκέ

γιατί φτιαξάρε

στο μινούτο ντε δουλειέν.


Άντε λα φουμέντο

και μαστουριόρε

με τε γκομενέτε ο ντεκέ

και η Αγγέλω πατημέντο,

φλόκο ντ' αργιλέ. (δις)




ΣΒΗΣΑΝ ΤΑ ΑΣΤΡΑ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ


Σβήσαν τ' άστρα τ' ουρανού κι όμως δεν κοιμάμαι

όλο μου 'ρχεσαι στο νου όλο σε θυμάμαι

ο πόνος δε περνάει με τον καιρό

αφού να σε ξεχάσω δε μπορώ


Έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου

κι ακόμα σ' έχω στην καρδιά μου


Είναι άλλοι που ξεχνούνκι αγαπούνε πάλι

μα εγώ δεν προσπαθώνα βρω αγάπη άλλη

για σένα κάθε βράδυ ξενυχτώ

στα όνειρά μου να 'ρθεις σε ζητώ

1 comment:

Xblog said...

Ντε λε μαγκέν
Το τραγουδούσε το 94 στο 98 ΣΥΝΥΠΕΘ κάποιος ονόματι Δάρδας.

Το έψαχνα από τότε.

Tks
xblog